Adatkezelési tájékoztató

A GARTNER-TECH KFT. Általános adatkezelési tájékoztatója

Hatályos az aktualizálástól: 2022.08.18-tól

Bevezetés

Társaságunk, a GARTNER-TECH KFT. (továbbiakban Társaság) működése során több célból is kezel személyes adatokat a felhasználók, ügyfelek jogainak szem előtt tartásával, valamint a jogszabályi követelmények betartásával.
Társaságunk kötelezettséget vállal arra, hogy tevékenységével kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak. Társaságunk elkötelezett felhasználói és partnerei személyes adatainak védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A GARTNER-TECH Kft. a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
A GARTNER-TECH Kft. fenntartja magának a jogot jelen tájékoztató megváltoztatására, az esetleges változásokról megfelelő módon és időben értesíti a felhasználókat, partnereket. Amennyiben felhasználónknak olyan kérdése lenne, mely jelen tájékoztatónk alapján nem egyértelmű, kérjük, írja meg nekünk elérhetőségeink bármelyikén és kollégáink megválaszolják kérdését.
Társaságunk fontosnak tartja, hogy megfelelő tájékoztatást nyújtson az adatkezelési tevékenységeivel érintett személyes adatok kezeléséről, és azok körülményeiről. A személyes adatok csak meghatározott célból és megfelelő jogalappal kerülnek kezelésre, amely célok és jogalapok a konkrét adatkezelések egyedi adatkezelési tájékoztatójában kerülnek bemutatásra.
Táraságunk az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit, bemutatja azokat az elvárásokat, melyeket saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott, és betart. Adatkezelési alapelvei összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
– 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban Infotv.,adatvédelmi törvény);
– 2001. évi CVIII. tör vény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker. tv.);
– 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).
– Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27., GDPR)

2. Adatkezelő megnevezése, adatai

Adatkezelő megnevezése: GARTNER-TECH KFT.
Adatkezelő cégjegyzékszáma: Cg. 08-09-022510

Adószám: 23540796-2-08
Adatkezelő székhelye: 9028 Győr, Fehérvári út 107.
Adatkezelő telephelye: nincs
Adatkezelő képviselője: Kertész Nikoletta Zita
Adatkezelő elérhetősége: Telefon: +36 70 884 3894
E-mail: info@gartner-tech.hu és myneuro@myneuro.hu

3. Adatkezelés szabályai

Jelen adatkezelési szabályzat időbeli hatálya 2018. január 1-től visszavonásig tart.
A jelen tájékoztató fogalmi rendszere megegyezik az Infotv. 3. §-ban meghatározott, és 2018. május 25-től a hatályba lépő Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete által meghatározott értelmező fogalommagyarázatoknak.
Személyes adat kezelésére csak jog gyakorlása vagy kötelezettség teljesítése érdekében van lehetőség. A Társaság által kezelt személyes adatok magáncélra való felhasználása tilos. Az adatkezelésnek mindenkor meg kell felelnie a célhoz kötöttség alapelvének.
Az adatkezelés jogalapja főszabály szerint az érintett hozzájárulása, valamint bizonyos adatkezelések (például: számlán szereplő személyes adatok) esetén törvény rendelkezése.
Az Adatkezelő az adatfelvételkor tájékoztatja az Érintettet arról, hogy adatai kezelésére az Adatkezelési tájékoztató az irányadó.
Az Adatkezelési tájékoztató elfogadása (írásban) igazolja az Adatkezelési tájékoztató megismerését és adatkezelési hozzájárulásnak minősül.

A Társaság személyes adatot csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében, az érintett előzetes hozzájárulása vagy törvény, illetve törvényi felhatalmazás alapján kezel, a cél eléréséhez szükséges minimális mértékben és ideig. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie a célnak – és amennyiben az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok kezelése egyébként jogellenes, az adatok törlésre kerülnek.
A Társaság az adat felvétele előtt minden esetben közli az érintettel az adatkezelés célját, valamint az adatkezelés jogalapját.
Ha a szabályzat hatálya alatt álló személy tudomást szerez arról, hogy a Társaság által kezelt személyes adat hibás, hiányos vagy időszerűtlen, köteles azt helyesbíteni vagy helyesbítését az adat rögzítéséért felelős munkatársnál kezdeményezni.
A Társaság munkatársai munkájuk során gondoskodnak arról, hogy jogosulatlan személyek ne tekinthessenek be személyes adatokba, továbbá arról, hogy a személyes adat tárolása, elhelyezése úgy kerüljön kialakításra, hogy az jogosulatlan személy részére ne legyen hozzáférhető, megismerhető, megváltoztatható, megsemmisíthető.
A Társaság adatvédelmi rendszerének felügyeletét az ügyvezető látja el.

4. A kezelt személyes adatok köre

A személyes adatok védelmével kapcsolatos előírások kizárólag a természetes személyekre vonatkoznak, tekintettel arra, hogy a személyes adatok is kizárólag természetes személyek vonatkozásában értelmezhetőek. Ennek értelmében a jelen Adatkezelési Nyilatkozat kizárólag természetes személyek személyes adatainak kezelésére terjed ki.
Az adatkezelő csak olyan személyes adatokat rögzít, melyeket a felhasználó önkéntesen ad meg.
A termékek megrendelése és megvásárlása során a Társaság részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a Társaság alvállalkozója. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Társaság a megrendelés teljesítéséhez használja fel. A leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
Az oldal használata során az alábbi személyes és megrendelői (céges, ev.) adatok kerülhetnek megadásra:
– név,
– telefonszám, e-mail cím, weboldal
– beosztás,
– szervezet neve, cégnév, lakcím, telephely, adószám
– szállítási cím
– a használt számítógép operációs rendszerének és böngészőjének user agentje.

5. Az érintettek jogainak érvényesítése

Az érintett tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével – törlését az info@gartner-tech.hu mail címen.

5.1. Tájékoztatáshoz való jog

Az érintett kérelmére a Társaság tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.
A Társaság az érintett személyes adatának kezelésével összefüggő kérelmére annak benyújtásától számított legkésőbb 25 napon belül írásban, közérthető formában választ ad.
A tájékoztatás kiterjed az Infotv. 15. § (1) bekezdésében meghatározott információkra, amennyiben az érintett tájékoztatása törvény alapján nem tagadható meg.
A valóságnak nem megfelelő adatot az adatkezelő – amennyiben a szükséges adatok és az azokat bizonyító közokiratok rendelkezésre állnak – helyesbíti, az Infotv. 17. § (2) bekezdésében meghatározott okok fennállása esetén intézkedik a kezelt személyes adat törlése iránt.

5.2. Tiltakozás joga

Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén; ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint törvényben meghatározott egyéb esetben.
Társaságunk a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 25 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.
Amennyiben a tiltakozás megalapozott, Társaságunk az adatkezelést megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Ha az érintett a tiltakozás tárgyában hozott döntéssel nem ért egyet, vagy a határidőt a Társaság elmulasztja, az érintett a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül belül az Infotv. 22. §-ában meghatározottak szerint bírósághoz fordulhat.
Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő az Infotv. 21. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint jár el.

5.3. Zárolás

A Társaság zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

5.4. Törlés

A Társaság a személyes adatot törli, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, a kezelt adat hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható – feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte.
A személyes adatok törlésére, zárolására, helyesbítésére 25 nap áll a Társaság rendelkezésére. A Társaság a megtett intézkedéseiről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította.

A Társaság az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt, illetve az általa vagy az általa igénybe vett adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is megtéríti. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő. Ugyanígy nem téríti meg a kárt, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

6. Az adatkezelés időtartama:

A megadott adatokat az érintett hozzájárulásának visszavonásáig, illetve a vonatkozó ágazati törvények alapján kezeli az Társaságunk papíralapon és elektronikusan is. Az Sztv. és az Fktv. szerint 5 évig tárolja az adatokat, elkülönítetten, zárt szekrényekben, az információbiztonsági szabályzatnak megfelelően.

7. Adattovábbítás:

Az érintett a Társaság adatkezelési eljárásával kapcsolatos panasszal a NAIH-hoz fordulhat:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Honlap: www.naih.hu
Tel.: +36 1/391-1400

Az érintett – választása szerint – bírósági úton is érvényesítheti igényét. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

Tudomásul veszem, hogy a GARTNER-TECH Kft. (9028 Győr, Fehérvári út 107.) adatkezelő által a(z) [myneuro.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: – – Vásárló neve és számlázási adatai
– Email címe
– Vásárlás összege

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:

http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

8. Adatkezelés a honlapon

A honlap (értsd: Társaság által kezelt összes honlap) úgy került kialakításra, hogy az Ön személyes adatainak Társaságunk általi kezelése csak a honlap szolgáltatásainak igénybevételéhez szükséges mértékben, illetve az Ön rendelkezésének megfelelően, egyúttal a hatályos jogszabályi rendelkezések maradéktalan betartásával történjen.
A honlap felkeresésével Ön személyes adatokat ad át Társaságunk számára. Az internetes kapcsolat fenntartása során a látogató által használt böngészőprogrammal, internetprotokoll-címmel (IP-cím), domain névvel (URL), a látogatás időpontjával, valamint a megtekintett oldalakkal kapcsolatosan automatikusan képződnek technikai adatok a szolgáltató számítógépes rendszerében. Társaságunk ezeket kizárólag a honlappal kapcsolatos elemzésre és statisztikai információk gyűjtésére használja fel.
Önnek további, az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info tv.) 3. § 2. pontja szerinti személyes adatokat is rendelkezésre kell bocsátania. A hatályos jogszabályi környezetben ugyanis ezen kiegészítő adatok nélkül Társaságunk nem nyújthatja szolgáltatásait, illetve Önnel nem tudna kapcsolatot tartani.

A szolgáltatásunkhoz a képzésekre, konferenciákra való jelentkezés önkéntes. Tájékoztatjuk, hogy Ön ezen adatai megadásával és a regisztráció elvégzésével a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja alapján a személyes adatai kezeléséhez hozzájárulását adja Társaságunknak az adatkezeléshez.

9. Az adatkezelés elvei

Személyes adat csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető.
Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.
Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.
Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.
Az adatkezelés célja mellett egyértelmű tájékoztatást kell közzétenni arról, hogy az adatokat kik fogják kezelni, illetve feldolgozni.
Az adatkezelő köteles gondoskodni az adatok biztonságáról, valamint köteles megtenni azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, kialakítani azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések érvényre juttatásához szükségesek.

10. A GARTNER-TECH Kft. Egyedi Adatkezelési Tájékoztatója

Társaságunk a továbbiakban adatkezelési célonként nyújt tájékoztatást a konkrét adatkezelési tevékenységeiről, amelynek során a kezelt adatokat érintő legalapvetőbb jellemzők kerülnek ismertetésre.
Tájékoztatjuk, hogy ugyanazon személyes adatok eltérő adatkezelési célonként többször is előfordulhatnak.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a GARTNER-TECH Kft. fenntartja magának a jogot, amennyiben az adatkezelési tevékenységét érintő bármilyen körülményben, elérhetőségeiben változás következik be, a jelen adatkezelési tájékoztató tartalmát bármikor, külön előzetes értesítés nélkül módosíthassa.

Kliensek, ügyfelek, tréningen, konzultáción résztvevők kapcsolattartásával összefüggő adatkezelés

Milyen célból történik a személyes adatok kezelése?
Ügyfeleink, partnereink személyes adatai kezelésének célja, hogy a Társaságunk az Önnel létesítendő vagy fennálló üzleti kapcsolata során a megadott elérhetőségek valamelyikén elérhesse, igényeit megismerhessük.

Milyen adatok kezelésére kerül sor?
Társaságunk kapcsolattartás céljából az Ön nevét (vezetéknév, keresztnév), E-mail címét, telefonszámát, valamint postai címét kezeli.

Mi a jogalapja a személyes adatai kezelésének?
Az adatkezelés jogalapja a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja alapján az érintett hozzájárulása a személyes adatai kezeléséhez.

Ki fér hozzá a kezelt személyes adatokhoz?
A kezelt személyes adatokhoz Társaságunk azon tagjai férnek hozzá, akik a képzések megszervezésével járó feladatokat látják el, valamint akik erre jogosultsággal rendelkeznek.

Meddig tart a személyes adatai kezelése?
A személyes adatok kezelése a megadott hozzájárulás visszavonásáig, üzleti jogviszony létesítése esetén 5 évig.
Milyen külső szolgáltató (adatfeldolgozó) igénybevételére kerül sor?

A jelen adatkezelési művelet során az elektronikus kapcsolattartás (e-mail) keretében kezelt személyes adatok vonatkozásában adatfeldolgozóként tárhelyszolgáltató tevékenységét a tárhelyszolgáltató alvállalkozónk látja el.
Az adatfeldolgozó elérhetőségei:
Tárhelyszolgáltató: ELIN.hu Kft.
Képviselője: Pártli Péter
Székhely: (9024 Győr, Déry T. u. 11.
Telefonszám: +36 30 2222 444
Weboldal: www.elin.hu
E-mail cím: info@elin.hu

A kapcsolatfelvétellel és általános tájékoztatásnyújtással összefüggő adatfeldolgozási tevékenység során a Társaság a Magyar Posta Zrt. postai kézbesítő tevékenységet, mint technikai műveletet végző adatfeldolgozó közreműködését veszi igénybe:

Az adatfeldolgozó elérhetőségei:
Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Telefonszám: + 36-1-767-8200
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Webcím: http://www.posta.hu

Ügyfelek, képzésben résztvevők kapcsolattartásával, képzésre való jelentkezéssel összefüggő adatkezelés

Milyen célból történik a személyes adatok kezelése?
Ügyfeleink, partnereink személyes adatai kezelésének célja, hogy a Társaságunk az Önnel létesítendő vagy fennálló üzleti kapcsolata során a megadott elérhetőségek valamelyikén elérhesse, igényeit megismerhessük.

Milyen adatok kezelésére kerül sor?
Társaságunk kapcsolattartás céljából az Ön nevét (vezetéknév, keresztnév), E-mail címét, telefonszámát, valamint postai címét kezeli.

Mi a jogalapja a személyes adatai kezelésének?
Az adatkezelés jogalapja a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja alapján az érintett hozzájárulása a személyes adatai kezeléséhez.

Ki fér hozzá a kezelt személyes adatokhoz?
A kezelt személyes adatokhoz Társaságunk azon tagjai férnek hozzá, akik a képzések megszervezésével járó feladatokat látják el, valamint akik erre jogosultsággal rendelkeznek.

Meddig tart a személyes adatai kezelése?
A személyes adatok kezelése a megadott hozzájárulás visszavonásáig, üzleti jogviszony létesítése esetén 5 évig.
Milyen külső szolgáltató (adatfeldolgozó) igénybevételére kerül sor?

A jelen adatkezelési művelet során az elektronikus kapcsolattartás (e-mail) keretében kezelt személyes adatok vonatkozásában adatfeldolgozóként tárhelyszolgáltató tevékenységét a tárhelyszolgáltató alvállalkozónk látja el.
Az adatfeldolgozó elérhetőségei:
Tárhelyszolgáltató: ELIN.hu Kft.
Képviselője: Pártli Péter
Székhely: (9024 Győr, Déry T. u. 11.
Telefonszám: +36 30 2222 444
Weboldal: www.elin.hu
E-mail cím: info@elin.hu

A kapcsolatfelvétellel és általános tájékoztatásnyújtással összefüggő adatfeldolgozási tevékenység során a Társaság a Magyar Posta Zrt. postai kézbesítő tevékenységet, mint technikai műveletet végző adatfeldolgozó közreműködését veszi igénybe:

Az adatfeldolgozó elérhetőségei:
Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Telefonszám: + 36-1-767-8200
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Webcím: http://www.posta.hu

11. Galériában, képekkel összefüggő adatkezelés:

Milyen célból történik a személyes adatok kezelése?
A képek, fotók kezelésének célja, hogy a weboldal Galéria, Sikertörténetek, Blog, Főoldal menüpontok alatt vagy más honlap aldalainkon, valamint FB oldalunkon  alatt biztosított elérhetőségeken keresztül bármikor az érdeklődők betekinthessenek munkánkba, tájékozódhassanak a Társaság tevékenységeiről.

12. Fogalom-meghatározások

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja.

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi.

Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés.

Különleges adat: a) a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat, b) az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat.

Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése.

Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik.

Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele.

Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele.

Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk nem lehetséges.

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez.

Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri.

Gépi feldolgozás: a következő műveleteket tartalmazza, ha azokat részben vagy egészben automatizált eszközökkel hajtják végre: az adatok tárolása, az adatokkal végzett logikai vagy aritmetikai műveletek, az adatok megváltoztatása, törlése, visszakeresése és terjesztése.

Adatvédelmi incidens: személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.

GARTNER-TECH Kft.
Aktualizáslás utolsó időpontja: 2022. augusztus 18.

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek
(a továbbiakban „ÁSZF”)

Bevezetés

Jelen ÁSZF tartalmazza a Gartner-Tech Korlátolt Felelősségű Társaság (9028 Győr, Fehérvári út 107.; cégjegyzékszám: Cg. 08-09-022510; adószám: 23540796-2-08; a továbbiakban „Szolgáltató”) által a https://myneuro.hu honlapon (a továbbiakban „Honlap”) üzemeltetett a Honlap használatának feltételeit, módját, valamint a Honlapon nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő személy (a továbbiakban „Felhasználó/Ön”) és a Szolgáltató között alkalmazandó általános szerződési feltételeket.

A Felhasználó a Honlap használatával és a megrendelés leadásával (regisztrációval és a rendelés megerősítésével, illetve feladásával), valamint szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat így azt, hogy a távollévő szerződő felek által kötött szerződések szabályai szerint a Szolgáltató és a Felhasználó közötti adásvételi szerződésre a jelen ÁSZF vonatkozik.

Kérjük a Honlap használata előtt olvassa el a mindenkor hatályos ÁSZF-et, ami tartalmazza a szerződéskötést megelőző tájékoztatást.

A jelen ÁSZF hatálybalépésének a napja az utolsó aktualizálás napja: 2022. 08. 18. A jelen ÁSZF rendelkezései a hatálybalépésének a napjától vissza vonásig érvényesek és valamennyi Felhasználóra vonatkoznak. A Felhasználó a rendelés feladásával vagy szolgáltatás igénybevételével elismeri, a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri és az ÁSZF-et elolvasta, továbbá az ÁSZF rendelkezéseit megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadta. Az Felhasználó a vonatkozó Szerződés megkötésével tudomásul veszi, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF a Szerződés(ek) szerves részét, elválaszthatatlan mellékletét képezi.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az ÁSZF-et időről időre megváltoztassa. Kérjük, hogy minden vásárlás előtt olvassa el és ellenőrizze az ÁSZF-et. Kérjük, hogy alaposan olvassa át az ÁSZF-et tekintettel arra, hogy az ÁSZF tartalmazza a fogyasztó (Ön) és a vállalkozás (Szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 11. § (1) bekezdése szerinti az Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés és távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozást terhelő kötelező tájékoztatást a fogyasztók részére, amely a Rendelet 11.§ (6) bekezdése értelmében a szerződés részét is képezi.

Amennyiben nem fogadja el az ÁSZF valamely rendelkezését vagy nem járul hozzá az ÁSZF-ben történő bármiféle változáshoz, kérjük, azonnal szüntesse be az oldal használatát.

A Szolgáltató a jelen ÁSZF-et, a Honlapon forgalmazott termékek és szolgáltatások árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja. A módosítás a Honlapon történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. Tehát minden változtatás, amely az Ön visszaigazolt rendelése után következik be, nem fogja érinteni az adott rendelését, kivéve, ha a változtatást törvény írja elő számunkra, illetve az ÁSZF 12.1 pontjában foglalt kivételt.

A Honlapon keresztül megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek azt a Szolgáltató nem iktatja.

A Szolgáltató:
Adatkezelő megnevezése: GARTNER-TECH KFT.
Adatkezelő cégjegyzékszáma: Cg. 08-09-022510
Adószám: 23540796-2-08
Adatkezelő székhelye: 9028 Győr, Fehérvári út 107.
Adatkezelő telephelye: nincs
Adatkezelő képviselője: Kertész Nikoletta Zita
Adatkezelő elérhetősége: Telefon: +36 70 884 3894
E-mail: info@gartner-tech.hu és myneuro@myneuro.hu

Ügyfélszolgálat:
GARTNER-TECH KFT.
Adatkezelő cégjegyzékszáma: Cg. 08-09-022510
Cím: 9028 Győr, Fehérvári út 107.
Telefon: +36 70 884 3894
E-mail: myneuro@myneuro.hu
Ügyfélfogadási idő: Hétfőtől péntekig 9:00 – 14:00 között.

A Honlapon használatának feltételei
A Honlapon való vásárláshoz Önnek valós adataival regisztrálnia kell és meg kell adnia személyes adatait. Ez különösen érvényes nevének, e-mail címének és szállítási címének megadására. A Szolgáltató mindennemű felelősséget elhárít a regisztráció során hibásan vagy helytelenül megadott adatokból adódó, szolgáltatásban vagy a szolgáltatás teljesítésében bekövetkezett károkért, hibákért.

A Honlapon kizárólag 18. életévüket betöltött cselekvőképes személyek vásárolhatnak.

Fogalmak:
Termékek: A továbbiakban termékek alatt értendő minden a Honlapon forgalmazott és eladásra fel kínált termék, amely aktuálisan megrendelhető.
Rendezvény: A továbbiakban minden a Szolgáltató által szervezett és általa vagy közreműködője / alvállalkozója által megtartott rendezvény.
Konzultáció: A továbbiakban minden a Szolgáltató által szervezett és általa vagy közreműködője / alvállalkozója által megtartott Konzultáció.
Szolgáltatás: A Honlapon keresztül értékesített Szolgáltatás, Rendezvény vagy Konzultáció.
Kiemelt szolgáltatás: lásd megnevezve

1. Regisztráció/Megrendelés/Vásárlás

Amennyiben Ön az Honlapon megrendelést kíván leadni Termékre vagy Szolgáltatásra a rendszerben történő regisztráció az első rendelés leadásával és az elérhető regisztrációs adatlapnak a kitöltési útmutatónak megfelelően való kitöltésével történik meg. Ezek után az Ön e-mail címére érkezik egy e-mail, az ebben található felhasználó névvel és jelszóval tud bejelentkezni.
A regisztráció feltétele, hogy Ön a Tájékoztatás, az ÁSZF-t, és az Adatkezelési Nyilatkozatot elolvassa, ezáltal megismerje és azt magára nézve kötelezőnek ismerje el és hozzájárulását adja a személyes adatainak kezeléséhez, amit a megfelelő mező bejelölésével igazol. Szolgáltató biztosítja, hogy a Honlapon mind az ÁSZF, mind az Adatvédelmi nyilatkozat bármikor, bárki számára hozzáférhető, megismerhető.
A regisztráció során a Szolgáltató tiszteletben tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogát és ezzel kapcsolatban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint jár el. Az adatvédelemmel kapcsolatos bővebb tájékoztatás az ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT bekezdés alatt található meg.
A Felhasználó köteles valamennyi adatát a valóságnak megfelelően megadni. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt a Szolgáltató jogosult törölni vagy jogosult az adatok valódiságát ellenőrizni. Az adatok valódiságának bizonyításával felmerült költségek a Felhasználót terhelik.

A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a Felhasználó által hibásan megadott adatok következtében a Felhasználónál esetlegesen felmerülő többletköltségekért, illetve károkért nem vállal felelősségét és lemond miden ebből adódó igényéről (beleértve a következmény károkat is).

A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy által hibásan megadott adatok következtében a Szolgáltatónál felmerülő többletköltségekért, illetve károkért a Felhasználó felelősség körébe tartozik.

A Szolgáltató nem felel a Felhasználót ért azon károkért, amelyek abból adódnak, hogy a Felhasználó a jelszavát elfelejti vagy harmadik személy számára megismerhetővé teszi.

Amennyiben a Felhasználó (vevő) jogi személy adatait adja meg a megrendelés során és a szerződéskötéskor is a jogi személy minősül a vevőnek.

A Szolgáltató jogosult a hibásan kitöltött regisztrációs adatlapot érvénytelennek tekinteni. Az érvénytelen regisztrációs adatlap nem jelent kötelezettséget az Szolgáltatóra nézve így az érvénytelen regisztrációs adatlappal leadott megrendelést (Ajánlatot) a Szolgáltató nem köteles elfogadni.
A Szolgáltató továbbá semmilyen formában nem vállal felelősséget a Felhasználó által helytelenül megadott adatokból eredendő téves teljesítésért.
A regisztráció során megadott adatokhoz a Felhasználó bármikor jogosult hozzáférni és megváltoztatni, feltéve, hogy a változások a valóságnak megfelelnek. A Felhasználó jogosult továbbá a regisztráció során megadott adatait törölni, vagy töröltetni az Szolgáltatóval. A Felhasználó kérésére törölt adatok az Szolgáltató szerződésszerű teljesítését akadályozhatják vagy lehetetlenné tehetik, ezért az Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget azért, ha a Felhasználó megrendelését azért nem tudja teljesíteni, mert a Felhasználó a regisztráció során megadott adatait törölte vagy töröltette.

A sikeres regisztrációról a Felhasználó visszaigazolást kap a regisztráció során megadott e-mail címre.
Ha Ön regisztrált Felhasználó, de elfelejtette jelszavát, használja a bejelentkezés során az ”Elfelejtett jelszó” opciót amellyel új jelszót igényelhet.
Amennyiben a Honlapon regisztrált és ismételt igénybe kívánja venni a Szolgáltatást vagy Terméket kíván rendelni akkor a “Bejelentkezés” menüpont segítségével tud belépni. Itt adja meg felhasználó nevét (email cím) és jelszavát, majd nyomja meg a „bejelentkezés” gombot. Ha sikeres a belépés akkor a jobb felső sarokban megjelenik a “FIÓKOM” menüpont ami az Ön személyes fiókjának adatait tartalmazza és ahol azokat bármikor megváltoztathatja.
Rendelés menete és a rendelések feladása
Minden rendelés az elfogadás és rendelkezésre állás függvénye. Az Ön bevásárlókosarában lévő Termékek nincsenek lefoglalva, azokat a megrendelés véglegesítése (a megrendelési folyamat teljes befejezése) és megerősítése előtt más Felhasználók megvásárolhatják.
Amennyiben Szolgáltatást nyújtása a rendelkezésre álló szabad helyek függvénye. A jelentkezés elküldésével a Szolgáltatásra szóló jelentkezése még nincsen elfogadva azokat a megrendelés véglegesítése (a megrendelési folyamat teljes befejezése) és email útján történő megerősítése után kerül a jelentkezés végleges elfogadásra.

A Honlap felületein megjelenő információkban előfordulhatnak hibák, pontatlanságok vagy hiányosságok a Termék és Szolgáltatás leírását, árazását és promócióját, ajánlatokat, termékszállítási költséget, szállítási időt és hozzáférhetőséget illetően. A Szolgáltató fenntartja a jogot bárminemű hiba, pontatlanság vagy hiányosság kijavítására, valamint arra, hogy előzetes tájékoztatás nélkül megváltoztassa vagy frissítse az információkat.
A Honlapon értékesített Termékeket és nyújtott Szolgáltatásokra való jelentkezést az egyes menüpontokra (étlap, konzultáció) kategóriákra rákattintva éri el. Ha menüpontba belép, megtekintheti Termékeink és Szolgáltatásaink rövid leírását, árát, kiszerelését és egyéb fontos tulajdonságait.

Az Ön által kiválasztott Termék vagy Szolgáltatás oldalán tudja elkezdeni a vásárlás folyamatát. Az étlapról történő rendelés mennyiségének beállítása után a kiválasztott étel automatikusan a “KOSÁRBA” kerül és hozzáadódik a megvásárolni kívánt Termék vagy Szolgáltatás listájához. Ezt a folyamatot minden olyan Terméknél vagy Szolgáltatásnál meg kell ismételni, amelyet Ön meg kíván rendelni.

A kosár tartalmát az Honlap jobb felső sarkában lévő „kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti. Itt módosíthatja a kosárba tett Termékből vagy Szolgáltatásból milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Ha a megrendelés mellett dönt kattintson a “Rendelés áttekintése” vagy “Megrendelés véglegesítése” gombra.

A megjelenő oldalon kérjük adja meg a szállítási címet. Felhívjuk a figyelmet, hogy a „Kosár tartalmának a megrendelése” feliratra való kattintással elektronikus úton kötött szerződésnek minősül és az Ön számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A „Kosár tartalmának a megrendelése” előtt még egyszer ellenőrizheti adatai helyességét, amennyiben hibát talál akkor a Honlap jobb felső sarkában lévő „kosár” ikonra kattintva „Rendelés Törlése” gombra lépve javíthat.

Amennyiben a Kosárhoz további Termékeket vagy Szolgáltatást kíván hozzáadni a Honlap menüire kattintva, az adott kategóriákból történő kiválasztás után, a fent leírtak alapján lehetséges.
Helyes adatok és a megrendelni kívánt Termékek vagy Szolgáltatás ellenőrzése után fejezze be rendelését a „Kosár tartalmának a megrendelése” gombra kattintva. A sikeres vásárlásról minden esetben visszaigazoló email-t küldünk.

A Szolgáltatás igénybevételére az adott Szolgáltatás oldalán tud jelentkezni. A jelentkezési űrlap kitöltése után a “Jelentkezem” gombra kattintva tudja leadni a rendelését. Felhívjuk a figyelmet, hogy a „Jelentkezem” feliratra való kattintással elektronikus úton kötött szerződésnek minősül és az Ön számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.

2. Szállítási mód

Termékeinket kizárólag Magyarország területére szállítjuk ki. A Magyar Posta Zrt. vagy futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe, valamint Szolgáltatásainkat jelenleg kizárólag Magyarország területén nyújtjuk.

3. Házhoz szállítás

Termékeinket kizárólag belföldre áll módunkban kiszállítani. A szállítás kizárólag munkanapokon történik, 8-16 óra közötti intervallumban, pontos időmegjelölés nélkül.
A becsült szállítási határidő étel rendelése esetén a rendelésben megjelölt napra vonatkozó étel az adott napon kerül kiszállításra.

Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomagot ne vegye át, ezt követően haladéktalanul értesítse Ügyfélszolgálatunkat a történtekről.
Szállítással kapcsolatos további szabályok
A Szolgáltató biztosít minden rendelést a szállítási idő alatt, amíg az az Ön által megadott szállítási címre kézbesítésre kerül.

Szolgáltató törekszik minden rendelést 48 órán belül postára adni. A becsült szállítási idők csak tájékoztatásul szolgálnak, és a postára adás időpontjától számolandók. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel semmilyen késésért. A szállítási időtől való eltérés nem minősül az a Szolgáltató szerződésszegésének, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
A Felhasználó a megrendelt termék átvételekor köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentességét. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, jegyzőkönyv felvételét kérheti a futártól, ugyanis a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, amely azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak nem áll módjában utólagos mennyiségi és minőségi reklamációt elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék és a sérülés az árú átvételét megelőzően keletkezett, a Szolgáltató díjmentesen biztosítja a termék visszavételét, illetve cseréjét. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az átvételt követően észlelt sérülésekért.
A Szolgáltató a megrendelt termékeknek a futártól történő átvételét követően nem áll módjában a Felhasználó olyan hibás teljesítésre vonatkozó kellékszavatossági igényét elfogadni, amelyet a Felhasználó a megrendelt termékeknek az átvételkor történő megtekintésével észrevett, vagy kellő gondossággal eljárva észre kellett volna vennie.
Amennyiben, a megrendelt termékek átvétele a Felhasználónak felróható okból hiúsul meg, a Felhasználó köteles a Szolgáltatónak az ezzel kapcsolatban felmerülő többletköltségeket köteles megtéríteni.

4. Fizetés

A Honlapon keresztül történő vásárlás készpénzben utánvétel esetén, banki előre utalással és bankkártyás fizetéssel lehetséges.
Amennyiben Ön az utánvételt választja akkor teljes összeget (megrendelet termékek ára + szállítási költség) a futárnak kell kifizetni készpénzben, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot, vagy a Magyar Postán fizeti ki és veheti át csomagját.
Amennyiben Ön bankkátyás fizetést választja akkor a Honlapon a “Fizetés és rendelés befejezése” gombra történő kattintás után a vásárló átirányításra kerül választástól függően a PayLike vagy a bankkártyás fizetési oldalára. A fizetési oldalon HTTPS (titkosított) kommunikációval történik a tranzakció hitelesítése, ahol a bankkártya számát, lejárati dátumát és a három jegyű ellenőrző (CVC) kódját kérik el. A fizetési oldalon megadott bankkártya adatokat a Szolgáltató semmilyen módon nem tárolja. Bankkártyától függően más biztonsági kódot is kérhet a fizetési rendszer

A Szolgáltató bankkártyás fizetés partnere a PayLike és a következő kártyákkal fizethet: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron (amennyiben a kártya kibocsátója engedélyezi azt).
Helyes kártyaadatok megadása után megfelelő fedezet esetén a fizetési tranzakció banki oldalon végbemegy. A tranzakciót követően a PayLike fizetési oldala a vásárlót visszanavigálja a webáruház oldalára. A banki tranzakció eredményéről már a webáruház oldala nyújt tájékoztatást.
Sikeres banki tranzakció esetén a vásárló email-ben kap értesítést a megrendelés tényéről. Sikertelen fizetés esetén a vásárló a webáruház fizetési oldalára navigál vissza.

Ön szavatolja, hogy az Ön által használt hitel-/bankkártya az Öné vagy a hitel-/bankkártya tulajdonosa külön felhatalmazta Önt annak használatára. Minden hitel-/bankkártya-tulajdonos felelősséggel tartozik a kártya érvényességének ellenőrzéséért és a kártyakibocsátó által történő engedélyezésért. Ha az Ön fizetési kártyájának kibocsátója elutasítja a fizetés engedélyezését a Szolgáltató felé, nem tartozunk felelősséggel semmiféle késésért vagy a szállítás elmaradásáért.
A Szolgáltató a lehetőségeihez mérten mindent megtesz a Felhasználó rendelési és fizetési adatainak biztonsága érdekében, azonban nem felel semmilyen veszteségért, amely abból származik, hogy egy harmadik fél engedély nélküli hozzáférést szerez bárminemű adathoz, melyet a Felhasználó megadott.

Amennyiben Ön a banki előre utalást választja, akkor a megrendelés leadásakor e-mailben megérkezik a számla, és annak alapján kell utalni. A terméket az utalás beérkezése után áll módunkban kiküldeni.

A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a vételárat, valamint az esetleges szállítási díjat és kezelési díjat a szállítási módnak megfelelően, készpénzben vagy bankkártyával köteles teljesíteni.
A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy futárszolgálat által történő kézbesítés esetén a vételárat a futárnak az átvétel időpontjában, az átvétel helyszínén, átadás- átvételi elismervény / fuvarlevél ellenében készpénzben köteles megfizetni.

A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy bankkártyás fizetéssel történő fizetés esetén a Termék kiszállítására a vételárnak a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor.

Felhasználónak lehetősége van olyan termékeket, szolgáltatásokat vásárolnia, ami előfizetéshez kötött, így rendszeres időközönként a megadott bankkártyája megterhelésre kerül.

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (myneuro.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.

5. Felelősség

A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során Felhasználónál felmerülő olyan vagyoni és nem vagyoni károkért, amely a Felhasználó gondatlanságából fakad vagy harmadik személy bűncselekménnyel okoz.

A Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató a Honlapon linkeket helyezhet el amelyek más honlapokra mutatnak és amelyek tartalmáért a Szolgálta nem vállal felelősséget így Szolgáltató nem felel azon károkért amelyeket harmad személyek által üzemeltetett honlapok használatával összefüggésben keletkeztek.

6. Szellemi tulajdonjogok

Minden, a Honlapon szereplő tartalom, mint például képek, dokumentumok, logók, menük, weboldalak, eszközök, betűtípusok, dizájnelemek, és összeállítások vagy funkciók (a továbbiakban együtt „tartalom”) az Szolgáltató tulajdonát képezi és szerzői jog és egyéb, a szellemi tulajdont oltalmazó törvények és rendeletek oltalma alatt áll. Ön nem reprodukálhatja, forgalmazhatja, tüntetheti fel, módosíthatja, nem készíthet hasonló munkát belőle és nem használhatja a tartalmat semmilyen módon, egészben vagy részben az Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

7. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató legkésőbb 48 órán belül e-mail útján visszaigazolja a megrendelést. Amennyiben a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelési adatokat, így a megrendelt termék vagy szolgáltatás megnevezését, árát, a választott fizetési és szállítási módot, a rendelés sorszámát és a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

8. Termékek / Szolgáltatások

A Termékek és Szolgáltatások fő tulajdonságai a Honlapon az egyes Termékek és Szolgáltatások oldalain szerepelnek. A Honlapon eladásra kínált Termékek és Szolgáltatások bemutatására használt képek eltérhetnek a valódi megjelenéstől, tekintettel arra, hogy ez – a fényképek, illetve színek tekintetében – függ a használt webböngésző és monitor beállításától.

A Felhasználó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a Termékek és Szolgáltatások minőségében és fő tulajdonságokban megegyeznek a Honlapon az adott típusú Termékek és Szolgáltatások kapcsolódó fényképen és részletes leírásban szereplő Termékek és Szolgáltatások, azzal, hogy a Honlapon szereplő fénykép illusztráció, így színében, kisebb részleteiben a Honlapon szereplő fényképtől eltérhet.

A Felhasználó tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a fényképen és a részletes leírásban szereplő Termékekhez és Szolgáltatásokhoz képest változtatást nem kérhet.

Kiemelt szolgáltatás: Neurofeedback Tréning

A Kiemelt szolgáltatások tekintetében Felhasználó/Kliens a szolgáltatás megkezdése előtt az előzetesen e-mailben megküldött, majd a helyszínen nyomtatott formában rendelkezésre bocsájtott Beleegyező nyilatkozatot aláírja, amelyben aláírásával igazolja, hogy önként, szabad akaratából és saját beleegyezéséből vesz részt a Szolgáltatáson megnevezett tevékenységben. Kiskorú vagy gondnokság alatt álló kliens esetén szülő vagy gondnok rendelkezik.

A Beleegyező nyilatkozatban mindezen túl a következők is szerepelnek:
– Kliens az anamnézis felvételi kérdőívet a legjobb tudásával, a legtöbb rendelkezésre álló információ mellet és legnagyobb őszinteségével tölti ki. ennek részleges elmaradásával a kiemelt szolgáltatást a rendelkezésre álló információk szerint végezzük, és utólag az ebből fakadó kellemetlenségért, hibáért, jelenségekért felelősséget vállalni nem tudunk.
– Szolgáltatási felelősségünket a Generali Biztosító biztosítja.
– Az esetlegesen felmerült károkért Kliens vállal anyagi, erkölcsi, büntetőjogi felelősséget vállal.
– Agresszív kliens esetén mi gondoskodunk felügyeleti személyzetről (testőr), melynek költségeit Klies vállaja.
– Az esetleges nemvárt események miatt jogunkban áll rendőrséget, mentőket értesíteni.

9. Árak és árazási irányelvek

A honlapon szereplő árak esetén fel van tüntetve, hogy tartalmazza vagy nem tartalmazza az általános forgalmi adót (áfa).

Fenntartjuk a jogot arra, hogy előzetes értesítés nélkül is bármikor változtassunk a Honlapon szereplő árakon vagy bármikor megszakítsuk a szolgáltatás. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel Önnek vagy bármilyen harmadik féllel szemben semmiféle változtatás, ármódosítás és a szolgáltatás beszüntetésének vagy szüneteltetésének tekintetében. A rendelés leadásával a Honlapon feltüntetett ár elfogadásra kerül, kivéve, ha fizetési hiba áll fenn.

A Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató bármikor jogosult a ár módosítására. Az új ár a Honlapon történő feltüntetésétől érvényes. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a termék árát a Honlapon feltüntetetthez képest a megrendelés után megváltoztassa, amennyiben a ár hibásan került feltüntetésre a Holnapon. A Szolgáltató köteles a Felhasználót a megváltozott árról a hiba észlelését követően haladéktalanul értesítenie.

A Felhasználó kifejezetten tudomásul, hogy az értesítést követően jogosult elállni a Szerződéstől.
A Felhasználó az értesítés kézhezvételétől számított öt (5) munkanapon belül köteles jelezni az elállási szándékát, amennyiben ezt nem teszi úgy tekintendő, hogy nem kívánt élni az elállási jogával. Ezen elállási jog nem érvényesítése nem érinti az ÁSZF 14. pontjában foglalt elállási jogot.

10. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása vagy a jelentkezés elküldése elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, amely szem előtt tartja az Európai Parlament és a Tanács fogyasztók jogairól szóló 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

11. A szerződés a visszaigazolás megérkezésével jön létre.

A Honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek; a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A Honlapon keresztül megrendelt Termékekre és Szolgáltatásokra a szerződés különböző Termékekre és Szolgáltatásokra jöhet létre erre tekintettel a Felhasználó elfogadja, hogy Terméket vételár és a Szolgáltatásokat szolgáltatási díj ellenében lehet megvásárolni vagy igénybe venni. Az ár magyar forintban értendő és a Szolgáltatástól vagy Terméktől függően tartalmazza vagy nem tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA).
Vételár futárszolgálat által történő kézbesítés esetén magában foglalja a csomagolás költségét, ugyanakkor nem foglalja magába a kiszállítás költségeit, kivéve, ha az pluszban fel van tüntetve. A kiszállítás költségeiről az ÁSZF 6. pontjában tájékozódhat.

Az ÁSZF-ben foglalt megrendelési folyamat végig vitele és a feltételek maradéktalan teljesülésével érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és a Felhasználó között.

A Felhasználó tudomással bír arról, hogy a szerződés létrejöttével fizetési kötelezettség terheli.
A Felhasználó tudomással bír arról, hogy a regisztráció törlése nem érinti a már elküldött megrendeléseket, illetve a megkötött adásvételi szerződést.

A szerződés a Ptk. 6:3.§ a) pontja értelmében a szolgáltatások kölcsönös teljesítésével (megrendelt termék(ek) kézbesítése/átvétele és a Vételár megfizetése) megszűnik.

12. Elállási jog

A fogyasztót azaz Önt a Rendelet 20. §-a alapján elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.

Az elállási jog kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettjére (a továbbiakban: „Fogyasztó”).

A Felhasználó/Fogyasztó a terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

A Felhasználó/Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A Felhasználó/Fogyasztó az elállási jogát úgy gyakorolhatja, hogy az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatja a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségire.

A Felhasználó/Fogyasztó az elállási szándékának jelzésére használhatja a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében szereplő Elállási/Felmondási nyilatkozatmintát, amely az ÁSZF 1. számú mellékletét képzi.

A fogyasztó elállási jogát határidőben gyakoroltnak kell tekinteni, ha a fogyasztó az átvétel napjától számított tizennégy (14) napon belül elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

Javasoljuk, hogy a fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Felhasználó/Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A terméknek a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni utánvéttel visszaküldött csomagot. A termék visszaküldésének költségének kívül a fogyasztót semmilyen más költség nem terheli az elállás kapcsán. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket vagy a fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte – a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten a hozzájárulását adja más fizetési mód igénybevételéhez; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli a fogyasztót.

A Felhasználó/Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási és felmondási jog elvesztése
A Felhasználó/Fogyasztót az alábbi esetekben nem illeti meg az elállási és felmondási jog:

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, mint például tréningek vagy konzultáció.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében mint például étel rendelés.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang- vagy képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Az azonosító címke a termékről eltávolításra került.
A termékeket nem kompletten, használatlan állapotban, az eredeti csomagolásban küldi vissza.
Amennyiben egy készletet küld vissza, annak nem minden részét tartalmazza.
Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.
Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki, mint például képzések és táborok.

Elállási jog vizsgálata

A Szolgáltató a visszaküldés után ellenőrzi a Felhasználó/fogyasztó visszaküldésre való jogosultságát a kormányrendeletben és a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően. Amennyiben a visszaküldés minden feltételnek megfelel, a visszaküldendő termékek elfogadásáról a Felhasználó/fogyasztó e-mailben kap értesítést és a Felhasználó/fogyasztó választása szerint a Szolgáltató kicseréli a terméket vagy visszatéríti a visszaküldött termékek vételárát

A vételár visszatérítésének időkerete függ a használt fizetési módtól.

13. Szavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A kétéves elévülési határidőn túl a Felhasználó már nem tudja érvényesíteni kellékszavatossági jogait.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A kiszállítást/átvételt követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának a következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználót termékszavatosság illeti meg. Ez esetben a fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Felhasználó/fogyasztó a szavatossági igényeit a Szolgáltató jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott elérhetőségein érvényesítheti.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató az ÁSZF 2-es számú mellékletben található.

14. Panaszügyintézés

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a jelen ÁSZF 2. pontjában meghatározott elérhetőségein érvényesítheti.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt lehetősége szerint azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel.

A Szolgáltató személyesen közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv egy példányát helyben átadja a Felhasználónak.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát a Felhasználónak.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A Szolgáltató a telefonon vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben megkönnyíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A válaszadás jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Felhasználó jogosult a Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezni.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a
Telefonszáma: 06-96520-217
E-mail cím: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

A lakcím szerinti illetékes békéltető testületek listáját itt találja meg:
http://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

15. Technikai korlátok

A Honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, amely megakadályozza a Honlap működését és a vásárlást.

15. Adatkezelési szabályzat

A Szolgáltató adatkezelési szabályzata a ugyanezen az oldalon érhető el. Lásd feljebb.

16. Kapcsolattartás

A jelen Szerződéssel kapcsolatos bármely kérés, információ, jognyilatkozat a Felek között kizárólag abban az esetben érvényes, ha a Felhasználó a Szolgáltatónak az ÁSZF-ben megjelölt címére e-mailben elküldi, székhelyére személyesen kézbesíti, ajánlott, tértivevényes küldeményként postára adja; a Szolgáltató a Felhasználónak a regisztráció során megadott címére e-mailben elküldi, címére személyesen kézbesíti, ajánlott, tértivevényes küldeményként postára adja, vagy telefaxon elküldi.

A kérelmek, nyilatkozatok, utasítások, információk vagy egyéb dokumentumok a következő időpontokban tekintendők kézbesítettnek:
személyes kézbesítés esetén az átvételi elismervény szerinti átvétel pillanatában;
ajánlott levél esetén a kézbesítés pillanatában, vagy amennyiben a kézbesítés nem volt lehetséges, a postahivatalban rendelkezésre tartási időszak lejártakor;
e-mail útján történő kézbesítés esetén akkor, amikor az üzenet átvételének megerősítését kinyomtatja a küldő fél.

17. Vegyes rendelkezések

A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel és ilyen kódex szabályozásának nem veti alá magát.

Jelen ÁSZF minden pontja önmagában érvényes. Amennyiben bármely bíróság vagy hatóság úgy dönt, hogy valamelyik pontja jogellenes vagy nem végrehajtható, akkor a többi pontja továbbra is hatályban marad és érvényes. Amennyiben jelen szerződés bármely része nem végrehajtható, ezen rész végrehajthatatlansága nem érinti a többi részt, amelyek továbbra is hatályosak és érvényesek. Amennyiben lehetséges, ahol egy pont /alpont vagy egy pont/alpont része leválasztható legyen úgy, hogy a többi része érvényes legyen akkor ezt a részt ennek megfelelően kell értékelni. Amennyiben ez nem lehetséges akkor a Felek megállapodnak, hogy a pontot úgy kell helyrehozni és értelmezni – amennyire ez a jogszabályok alapján megengedett -, hogy minél jobban megközelítse az eredeti pont/alpont jelentését.

A jelen Szerződést a magyar jogszabályok szerint értelmezendő, tekintet nélkül a kollíziós magánjog alapelveire. A magyar bíróságok kizárólagos illetékességgel bírnak a Szerződésből eredő minden vitát illetően.

A Felek vállalják, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy a vitájukat békés úton próbálják rendezni a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület előtt.
Békés megegyezés hiánya esetére a felek megállapodnak, hogy az ÁSZF rendelkezéseivel kapcsolatban felmerülő jogvita esetén a Budai Központ Kerületi Bíróság rendelkezik kizárólagos illetékességgel.

Kelt: Győr, 2017.03.06.
Hatályos az aktualizálás utolsó időpontjától, amely: 2022.08.19.

1.számú melléklet

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet melléklete
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Címzett: Gartner-Tech Korlátolt Felelősségű Társaság, 9028 Győr, Fehérvári út 107. (cégjegyzékszám: Cg. 08-09-022510; adószám: 23540796-2-08)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:

2.számú melléklet

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés 16. pontja és a Ptk. alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra a Szolgáltató kötelezettségének az Ön felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.