Csapatom
2016 óta nagy hangsúlyt fektetek munkatársaim kiválasztására és edukálására. Ennél is fontosabb harmonikus légkör, ahol a Myneuro Központot kollégáink a második otthonuknak tekintik.
Ennek köszönhetően ma egy olyan “kvázi családi vállalkozás vagyunk”, ahol Neurofeedback tréner kollégáink közt nővér-öccs és anya-fia páros is van.
Fotónk a 2022 őszi Neurofeedback Konferencián készült.
Myneuro Team
Kertész Nikoletta
A Myneuro Mentális Teljesítményfokozó Központ alapító tulajdonosa. A mentális teljesítményfokozás módszertanának szenvedélyes kutatója. A funkcionális táplálkozás híve, kutatója és megszállottja. Autizmus tapasztalati szakértő. A Myneuro módszertan kidolgozója.
3 gyermekéből 2 értelmileg sérült.
22 éves fia, Dávid súlyos értelmi sérült. Egyik 10 éves iker fia Nimród középsúlyos értelmi sérült nem beszélő autista. Ikertestvére Hunor pedig értelmileg ép, tehetséges, eleven kis gézengúz.
A foglalkozását tekintve gépészmérnök, közgazdász, műszaki szakfordító édesanya, aki előtte 20 évet töltött el műszaki területen, sérült gyermekei érdekében 180 fokos fordulatot vett, és belevetette magát gyermekei állapota mögött álló gyökérokok felkutatásába azzal a céllal és hittel, hogy megtalálja a megoldást.
Ez a megoldás ma a Myneuro Protokoll.
Bővebben Nikiről a Rólam oldalon olvasható.
Bodrogi Katalin
Óvodapedagógus. Access Bars és Facelift Facilitátor és testkezezelő. A Létrehívó alapítója.
Katyus 2018 óta dolgozik a Myneuro Közpötban. Különleges látásmódja és személyisége feltöltődés és megnyugvás a kollégák és a kliensek számára is.
“Gyermekként Győrben nőttem fel és azóta is a környéken élek. Szorgos éveimet a kézilabdázással kezdtem, majd az USA-ban tanultam alapozó üzleti tanulmányokat. A hazaérkezésemkor megkezdtem önmagam és a világ felé irányuló utazásaimat. Sok csodát láttam, kalandos utakat és helyeket fedeztem fel és gyönyörű tájak látványában volt részem a nagyvilágban, míg a benti világom értékeit nem láttam, így igazából el sem ismertem.
Elkezdtem mélyebbre ásni, a láthatatlannal dolgok iránt érdeklődni, így akkoriban sokféle felfedező tanfolyamot végeztem, mindent szívtam magamba ami a láthatatlan dolgokról és energiáról szólt akár a térrel és földdel akár az emberrel volt kapcsolatos. Egyszer csak eljutottam Indiába, Sathya Sai Babához, ahol megismerkedtem az Emberi Értékekkel. Néhány év elteltével az ifjúkori álmaimat megvalósítva, és az Emberi Értékek nagyszerűségét látva kezdtem meg pedagógiai tanulmányaimat, először óvónőként, majd waldorf óvónőként és végül pedagógiatanárként szereztem diplomát. Öt évet dolgoztam waldorf óvodában, ahol csodálatos dolgokra tanítottak meg a gyerekek és fantasztikus élményekre tehettem szert. A fentiek ellenére mégsem voltam egységben önmagammal, ami további keresésre és kérdésekre sarkallt. Egyik oka egy “egészségügyi kihívás”, a másik oka pedig a gyerekek közötti élet láthatatlan téréből fakadt. Nagyjából így hangzik: Ha kisgyerekek teljes lényükkel szívják magukba születésük pillanatától az őket körülölelő pszichikai teret, és ez a felnőttkori egészségre is hatással van, akkor mi a remény a sok felvett és magunkban hordozott minta megváltoztatására?
Eddig válaszlehetőségként csak a nehéz önismereti útban gondolkodtam, ami kezdetnek teljesen jó! De hála Istennek találtam olyan támogató eszközöket, amit nagyon szívesen megosztom azokkal, akik választják!”
Laposa Mária
Kardos Péter
Közel húsz éve foglalkozom tehetséges fiatalokkal. Tehetségszakértőként a magasabb kognitív/értelmi képességekhez tartozó pozitívumokkal és nehézségekkel mind gyermeki, mind szülői részről.
Három kitűnő minősítésű diploma után, idővel rá kellett ébrednem, hogy pusztán ettől, az elméleti ismeretek elsajátításától senki sem lesz „jobb, hitelesebb ember”, sem én, sem más, de még szakmai vonatkozásban is nagyon kevés ez… ráadásul a valódi élet gyakorlati nehézségeit tekintve ezek nem sokat érnek. Az érzelmi intelligencia (EQ), a személyiség érettségi szintje, az önmagunkhoz való reflektív viszony kialakítása sokkal lényegesebb, mint az ismeretek, ahogy ezt kutatási eredmények is bizonyítják.
Engem valóban érdekel, aki velem szemben van, akár kisgyermek, kamasz, egyetemista, vagy szülő. Egyenrangú partnerként és nem „alá-fölérendeltségi” viszonyként értelmezem, ha valaki segítséget kér saját vagy gyermeke aktuális helyzetéhez. Átadom, amit én is csak „kölcsön” kaptam másoktól és szívesen tanulok én magam is bárkitől, aki partnernek tekint. A hitelesség fontosabb számomra, mint a „szakmai gőg”. Nem „terápiát” végzek – „kertet művelek”, illetve segítek művelni… Önben, gyermekeiben – magamban…
Honlapom:
https://onismeret-tehetseg.hu/
Konferenciák, előadások
Gyakran veszünk részt előadóként és kiállítóként konferenciákon is. A “saját élmény többet mond ezer szónál”, így a helyszínen Neurofeedback állomást rendezünk be, ahol a látogatók, érdeklődők ki is próbálhatják a technológiát.
Képünk a 2018-as BNI Özleti Konferencián készült Győrben.